måndag 23 februari 2009

Synsam. Rätt glas & rätt bågar.

EU-minister Cecilia Malmström

7 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahaaaa NU var du sjukt rolig! Det bor en liten sarkastisk stajlist i dig, lilla a! Du kan praoa hos mig, kramiz från falkizzzzz

Ank sa...

Äsch...

Jag praor gärna hos dig. Jag kan sortera ditt bisch i bokstavsordning.

Ank sa...

Och kramizzz och puzzis förstås.

Anonym sa...

Ja, du skojar med Cicilia du! Du tycker att fotot av henne ser ut som en glasögonannons.
Men jag vet att Cecilia knappt har ledsyn ens med sina nya glasögon och att hon kämpat länge med sitt stora komplex för att hon måste bära glasögon. Nu - när hon efter många års terapi i ett grått dis äntligen accepterat sitt handikapp och äntligen repat det mod som är så nödvändigt för att våga ställa upp på bild iförd det handikapphjälpmedel som är livsviktigt för henne - då ska hon hånas för det.
Jag saknar ord. Eller det kanske jag inte gör, men jag tycker i alla fall att man kan vara lite hygglig mot glasögonormar i allmänhet. Eller åtminstone såna som måste åka till den där jävla hålan Bryssel hela tiden.

Ank sa...

"Jag saknar ord. Eller det kanske jag inte gör..." Humor.
Jockey, du är allt en fin männscha. Som hejar på glasögonormar.

Anonym sa...

tjockbottnade?

Anonym sa...

Av alla glajjer man kan välja bland numer...så valde Cecilia dessa? Vill inte påstå att jag är ett mode-lejon att räkna med, men vad faaan!?

Våra politiker är lååångt ifrån spännande..det får vi vara överens om va? Men visst, alla kan ju inte vara som Cicciolina heller. Lite väl starkt kanske, men linser? Eller?

Sussi