fredag 27 februari 2009

Rynkrapport.

Jag berättade ju tidigare att jag investerat i en ansiktskräm som hette Time Freeze och som enligt reklamen skulle stoppa tiden. Jag lovade återkomma med rapport.

Efter en tids regelbundet användande kan jag nu rapportera att tiden inte har stannat. I synnerhet inte i fejan på mig.

Därför har jag kompletterat med en annan produkt ur samma serie. Den heter Täsmähoito Rypyille och den ska jämna ut djupa rynkor och göra huden jämn och slät. Dessutom innehåller den växtsteroler ur finländsk torv, så det här kan inte gå fel.

Nu åker vi, mitt gamla fejs och jag.

En hög med finländsk torv.

5 kommentarer:

Anonym sa...

För det första ska jag be att få tacka för den woolia öschöttska sången jag fick.
Och för det andra kan jag berätta att min gamla mamma för ett par dagar sen berättade att hon köpt en rynkkräm för SEXTUSEN SPÄNN!!! För en liten ynka burk.
Fast sen dess har jag hört att det finns en för förtitusen också.
Man borde vara i krämbranschen...

Trevlig helg!

Eddie Oliva

Anonym sa...

Egentligen finns det bara ett riktigt verkningsfullt sätt att släta ut rynkor och det är att göra det sas inifrån. Med andra ord att äta upp sig ordentligt så att huden blir spänd och slät.
Många verkar, trots fördelarna, ganska negativa till den här metoden av nån anledning, men jag ser faktiskt mest fördelar.Man blir både rejält mätt och får ett ungdomligt utseende.

Anonym sa...

Pappa 76) 150 pannor fet, har alltid levt efter mottot : ÄT DIG SLÄT.
Inte en skrynkla så långt ögat kan nå.
Finns inte en buk i norra Europa som det har stoppats så mycket matpengar i, mamman i sammanhanget ser ut som en korint.
En slät från Sanna.

Ank sa...

Till Eddie vill jag säga; en kräm för fyratusen spänn måste innehålla torv från Tibet. Och den för fyrtiotusen görs nog på bräss från ofödda persianlamm. Kan inte gå fel. Och värt varenda spänn.

Till Jockeyboy och Sanna: Fettotricket är det oslagbart bästa. Och att hålla sig borta från solen. Så sitta i en bunker och äta ister, är nog modellen.
Ha en ljuvlig helg, alla tre.

Ank sa...

Eddie, jag menar förstås kräm för SEXTUSEN spänn. Och då snackar vi inte Tibet utan Buthan.