tisdag 4 november 2008

Mr President

Plötsligt blev jag nervös över hur det ska gå i det amerikanska valet i natt. Jag bävar för Bradley-effekten. Må den utebli.

Jag har aldrig varit med om maken till hausse. Alla jag pratar med ska sitta uppe och valvaka in den nya dagen. Som om det vore vi som gick till valurnorna.

Tänk om amerikanarna visste hur svenskarna engagerar sig i detta val. Men det gör de inte, de vet inte ens var Sverige ligger. Fast de tycker att vi gör fantastiskt fina klockor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska verkligen inte sitta uppe, det kan jag säga dig.
Hur mår du? Och vad gjorde du på Fårö? Och hur är det med nya jobbet?
Ska det vara helt omöjligt att få en lunch med damen?
Kramar som luktar faan.
K

Ank sa...

Jag ringer dig (igen) imorgon. Här ska jävlar i mig lunchas!

Let´s turn the White House into a Barack
(kom jag på nu, det är ju genialt ju.... Var får jag allt ifrån?)