onsdag 5 november 2008

Kärringkommentar 19.

Jag läser i Dagens Media att sedan programmet Färjan har börjat gå på Femman, har bokningarna ombord på Cinderella rakat i höjden och rekordmånga hör av sig och söker jobb ombord.

Jag erkänner att jag inte sett alla avsnitt och kalla mig gärna snobb, men det jag har sett av Färjan har varit FÖR JÄVLA BEDRÖVLIGT! Ok, det finns en lite halvgullig östgötsk kryssningsvärd, som håller fanan högt med karaoke för pensionärer, men resten....?

Efter vad jag har sett så äter jag hellre bajs än tillbringar en helg som betalande gäst på Cinderella. Och den som söker jobb på den båten, måste ha en masochistisk längtan efter att omge sig med fyllesvin, torka kräks och argumentera med kompletta idioter.

Jag fattar ingenting! Vad är det för fel på folk? Jag vet inte vad jag ska säga.

Mer än att Det är synd om människan.

Inga kommentarer: