onsdag 17 september 2008

Hej svejs

Hej svejs

5 kommentarer:

Anonym sa...

Keyboardcase!

Vad vore livet utan rim?
Och reson.

/Thore S

Anonym sa...

Ja gode herre Gud då vore vi ingenting!
Och det rim du bjuder rymmer ju i all sin enkelhet en hel värld fylld av mystik och frågor.
Vem? Vad? Hur? Varför?

Tack Annika.
Tack.

Horace

Ank sa...

Ok, då vet jag nivån.

Ett testinlägg på två ord (som jag la ut ikväll för att bloggen krånglar och sedan inte kunde ta bort) renderar två pigga kommentarer.

Tidigare noggrannt genomarbetade inlägg har bemötts med kompakt, demonstrativ tystnad.

Det är alltså så ni vill ha det. Jag ska aldrig mer anstränga mig. Det får bli Hej Svejs och Testing testing och kanske nåt kort kärnfullt som Kuken Ballen Folkungavallen i fortsättningen. Om det är det som krävs för att få fart på er.

Jag är besviken, det är jag.

Anonym sa...

Haha. Lovely! Jag lovar att kommentera de lite længre inlæggen, bara du fortsætter skriva :-)

Ank sa...

Tack för supporten Annelie och tack för att du läser. Och kommenterar. Trevlig helg.
A