fredag 25 april 2008

Love is in the air!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle kunna äta upp den här gungande killen...


http://www.youtube.com/watch?v=NNC0kIzM1Fo


och det tror jag att den som höll i kameran också hade kunnat göra...


Ambassador's Secretary

Anonym sa...

Den som höll i kameran var nog väldigt kort...

Anonym sa...

Då faller eventuella misstankar om att det var jag helt bort...


Ambassador's Secretary (183)

Anonym sa...

haha for me love is something else, but love is what it is for all of us.. 183 hmm love tall Secretary...

//Musslan

Ank sa...

Även dvärgfotografer måste ha rätt att försörja sig utan att bli hånade på nätet! Men jag hade nog inte valt en om jag skulle göra en video; för alla som vet nåt om kameravinklar är "snett underifrån" den absolut värsta vinkeln. Fast John Paul klarade sig ganska hel ur det hela. Och vilken sommarrökare den är, den där gamla härliga hitten.

Anonym sa...

Musslan!

"for me love is something else"

och

"love tall Secretary"

storleken HAR alltså betydelse?

Ambassador's Secretary