måndag 15 december 2008

Onda och goda nyheter.

Fick ett sms i helgen från en mig mycket närstående person:
"Kan du gissa vem som sitter halvdöv på Karolinskas akut efter att kl 3 på natten kliat sig i örat med en tops, glömt kvar den i örat och sedan dängt skallen i kudden med full kraft?"

Aaaaaj!

Lite längre fram på kvällen, en punkterad trumhinna senare, är personen i fråga festens medelpunkt med ett jättekul partytrick, som går ut på att puffa och vissla luft genom örat. Är det ett moget beteende hos en vuxen man, jag bara undrar?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Definitivt. Det är min pappa det! :)

Anonym sa...

Definitivt. Det är min pappa det! :)

Anonym sa...

Definitivt. Det är min pappa det! :)

Ank sa...

Alla goda kommentarer är tre!!

Anonym sa...

Men ank, när har ett moget beteende någonsin visats hos en vuxen man?
Undrar Frk Snip.

Ank sa...

Nja, fullt så illa är det väl inte, frk Snip. Jag har träffat mogna män många gånger. T o m övermogna.

Anonym sa...

*mohahaha* Du fattar att vi har kul, vi som jobbar på akuten...

(Gynakuten där jag befinner mig, glöms det också kvar saker...)

Ank sa...

Jösses Annelie, jag törs knappt tänka på vad ni hittar för kvarglömt på gynakuten, framför allt så här i juletid! (Det där sista vet jag inte vad jag menade med, det kändes bara kul att skriva så).

Lagerström sa...

Den mannen måste ju vara ett geni