torsdag 17 december 2009

Viktiga grejer.

Det finns många saker man kan ångra i livet och troligen finns det i mitt liv nu, tidigare och i framtiden, en förfärlig mängd dåliga och korkade beslut, som det finns all anledning att ångra rejält.

Men just ikväll kan jag bara komma på en enda grej som jag ångrar - och det är att jag lät popcorn-grytan bränna fast. Ingen köksfläkt i hela världen kan åtgärda det enorma stankinferno som just nu har lägrat sig över mitt hem. Jag vet inte var jag ska ta vägen.

Detta kan tyckas som en futtighet i jämförelse med annat, men kan TV4 ägna en timme på bästa sändningstid ikväll åt en dokumentär om Tiger Woods älskarinnor, kan väl jag också ägna mig åt skitsaker!

4 kommentarer:

Chrillo sa...

jaha....det var popcorn på bilden. Jag trodde att det var valnötter och russin.

Anonym sa...

Jag trodde det var murklor och svart trumpetsvamp! kram Steenen

Anonym sa...

Hahaha, ja en hög Valnötter med insprägnda Russin trodde även jag att vi såg framför oss...men Popcorn är det ju förstås..hu vad hemskt med oset som inte går ur hår och gardin i brådrasket..

Sussi

hvz sa...

Det stort att du poppar på det gamla sättet och inte använder dig av micropopcorn....