fredag 17 april 2009

Det räcker nu, Ash...

Mitt liv som passiv twittrare rullar på. Jag har fortfarande inte lagt ut någon kommentar, men jag tittar förbi regelbundet.

Nu börjar jag känna mig invaderad av min twitterpolare Ashton Kutcher. Han lägger ut minst tio inlägg i timmen. Jag antar att han inte har så mycket jobb nu för tiden och är så uttråkad att han måste twittra livet ur sig i brist på annat. Och inte är han speciellt kul heller.

Så nu är jag trött på honom och försöker ta bort honom. Men det går ju inte! Jag trycker och trycker på knappen "remove", men ingenting händer.

Kan det vara så att jag för evigt är dömd att ha Ashton Kutcher hängade i kjolarna. Fan, jag förbannar den dagen jag gav mig i delo med honom!

Släpp taget, grabben...

2 kommentarer:

fd team taklökmedlem sa...

promise, no MOORE

Ank sa...

Demiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii