lördag 18 april 2009

Borttappat.

Nu har jag letat hela förmiddagen, men kan inte hitta de språjllans nya träningsskor jag köpte för ett tag sedan. Hade tänkt gå en liten powerpromenad så här på lördagen, men var fan är skorna?

Har letat och letat på de få kvadratmetrar jag har, men börjar nu ana oråd. Jag tror att jag eventuellt har slängt dem!

Jag tror att jag kan ha slängt ett par nya, helt oanvända gympaskor som stod i en påse i hallen. Rätt ner i sopnedkastet bara.

Detta är eventuellt en av de mest korkade grejor jag har gjort. Den här veckan.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Bergis silverfiskarna som snott dem och byggt en ny flott shoppinggalleria.
/M

Ank sa...

Så kan det mycket väl vara! Frågan är bara var denna galleria ligger?

Måste också passa på att fråga, eftersom jag är lite korkad: Vem är du, M?

Anonym sa...

Kolla i källaren.De brukar ju gilla mörka och undanskymda ställen.

Jag är hon som brukar komma i par med Chrillo:)

Kram/M

Ank sa...

Ja men heeeeeeej lilla M! Nu är jag med på galoppen. Ha en ljuvlig helg. Puss

Jockeyboy sa...

Jag tror att du innerst inne inte hade minsta lust att träna och helt sonika slängde bort skorna.Kastade dom när du gick i sömnen eller när du kom hem från en sen fest. Undermedvetet skrev du av dom som ett felköp helt enkelt.
Sedan har du förträngt hela skiten så duktigt att händelsen varit helt jävla borta i skallen - ända tills nu då: när du har återfått lusten att träna.
Jag tror att det här är en hållbar hypotes. Avfärda den inte som amatörpsykologiskt trams - min teori ar baserad på vetenskapliga rön av Freud och såna där.

Chrillo sa...

Ring Anticimex. Jag tror att det är husbock.

fd team taklökmedlem sa...

skorna var förmodligen inte tillräckligt fjäderlätta och löpa i.

Chricke sa...

It's a sign! Vila dig en stund i stället... :)