tisdag 9 juni 2009

Skrattmåsar?

8 kommentarer:

Anonym sa...

tramssugen ser jag.

Ank sa...

Som fan!

Anonym sa...

Man är ju alltid öppen för bra trams! Mina tankar går till min favorit-dam, Woody Allens mamma som sitter i himlen och generar honom i "New york-stories", fan vad jag älskar den filmen! Vet du vilken jag talar om? Hans super-judiska mamma som bara talar om hur allt ligger till! Mkt rolig!
Sussi

helena sa...

Ha ha! Precis vad jag hann läsa innan jag måste vidare. Inget långt inlägg, lätt att fatta och uppiggande en dag som idag.

Ank sa...

Ibland pratar bild högre än ord. Och ibland är man lat. Och f ö, Helena, har du och jag blivit grannar dagtid. Jag återkommer telefonledes med mer info och hint om lunch.

Chrillo sa...

Vad är det med alla dessa j-ä fåglar...

Ank sa...

Inte vet jag. Jag ställer mig själv samma fråga. Kanske är det så enkelt att det bor en liten hobbyornitolog i mig.

helena sa...

Jaa! (Och nu jublar jag kanske lite mer åt lunchen än åt ornitologen.)