fredag 5 juni 2009

Höj ribban, Corazza.

Snälla rara Anna Maria, jag förstår om du vill ta till publikfriande åtgärder för att förfolkliga dig och föra ut ditt budskap, men vad hände här...?

Du med dina kontakter inom det svenska etablissemanget, kunde i princip valt vilken artist och producent som helst att framföra ditt budskap. Istället låter du en niondeklass göra en video på Roliga timmen .... och som artist väljer du Eddie Oliva....! Eddie Oliva?

Jag säger nej, söta Anna Maria. Bättre upp, Anna Maria, det här var verkligen inte bra. Jag säger buuuh, Anna Maria. Här tappade du mig.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Å va ere för fel på Eddie Oliva nurå?

Undrar
Hayati

Ank sa...

Hayati, du om nån borde ju veta att Eddie inte funkar utan Cyndie.

Anonym sa...

Tviii vale, gud sååå jävla pinsamt Steena

Jockeyboy sa...

Var och en som hört Eddie Olivas svenska version av Tintarella di Luna ( Jag vill dansa, jag vill sjunga. Jag vill leva lite låååpan), var och en som hört den inser att bättre draghjälp in i EU-parlamentet kan man inte få. Ett genialt drag av familjen Bildt.

Annelie sa...

Själv har jag redan sålt min röst till en miljöpartist som lovade betala tillbaka i natura. Så svår är jag :-)