tisdag 23 juni 2009

Äntligen!!!

Sommaren är här. Äntligen får man börja ta av sig kläderna! Som jag har längtat.... Det här är min bästa tid på året, då jag för första gången får visa mig barbent och med blottade överarmar.

Med sprittande entusiasm drar jag på mig förra årets sommartoppar och upptäcker till min förtjusning att de inte går över huvudet längre. Yippie, jag har gått upp 2 ton sedan sist. Vad roligt!!!

Och vad spännande att äntligen få blotta mina pistagefärgade, håriga ben. Det har jag verkligen sett fram emot. Och den där jeanskjolen sitter verkligen perfekt. Som ett korvskinn. Toppen!

För att inte tala om hur mysigt det ska bli att få släppa ut mitt frissiga, oklippta hår med robust utväxt.

Ja, det är en härlig tid man har framför sig. På alla sätt och vis. Äntligen!

Äntligen sommar.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Själv gömmer jag mig på bakgården tills mina ben antagit vilken nyans som helst som inte skiftar i ljusblått. Men mest av allt vill jag bara bada.

/Lilla M

Jockeyboy sa...

Ett sätt att alltid ha en adekvat garderob - trots pendlingar i matchvikten - är att göra som den amerikanske showpianisten Liberace. Alltså inte bara ha en swimingpool formad som en flygel, utan fastmer köpa alla kläder i fler versioner. Liberace köpte alla kläder i tre storlekar: big, small ... och impossible! Med en sådan öppen inställning till det faktum att "än går det upp och än går det ner" så är man alltid välklädd och rustad för en dag på stranden.

helena sa...

ha ha ha!

Kerstin sa...

Det blågröna kanske är borta nu efter de senaste dagarnas solsken men annars kan jag tipsa om det här
http://www.coolstuff.se/Tattoo_Sleeves

Ank sa...

Otroligt bra idé, Kerstin. Om inte annat så för att skrämma skiten ur familjen.