fredag 22 oktober 2010

Svara mig!!

Jag säger bara bulgur. Varför finns det?

Eh?

5 kommentarer:

Anonym sa...

när man tröttnat på kinnnoá
puss "åsen"

Anonym sa...

Haha, fyfan vad jag håller med. Bulgur!
Det är ungefär som reikeheeling. Var på ansiktsbehandling häromdan och hudterapeuten sa "nu ska du få lite reikaheeling som bonus" och jag bara: "okeeej, det ska bli intressant" och så HÖLL och tryckte hon med sina händer på min panna och hals och och viskade "känner du? Känner du värmen, lugnet, de positiva energierna?".
Och jag svarade "Nej. det känns ungefär som bulgur smakar. Dvs ingenting."
Puss från Karlavägen

Anonym sa...

Kan inte svara, men visst är det nyttigt tvättat ris eller? Man får väl blunda och äta skiten.Kram steenen

Anonym sa...

Kan inte svara, men visst är det nyttigt tvättat ris eller? Man får väl blunda och äta skiten.Kram steenen

Anonym sa...

...en liten bunt maskar till det tack!?
Ja, en jävligt löjlig liten matsak..helt onödig och jag vet inte vad som skulle få mig att beställa Bulgur till någonting..Nej, inte på min meny!

S