måndag 30 augusti 2010

Rich bitch.

Ok, alla tv-makare (och dit får jag väl även räkna mig själv), det räcker nu. Svenska Hollywood-fruar var visserligen urkul när det kom och jag vill fortfarande fira jul med Maria Montazami, men om jag måste uthärda ytterligare en enda plastikopererad rugguggla som har gift sig till förmögenhet, slänger jag ut tv:n.

Hollywoodfruar från Sverige, Norge och Danmark. Amerikanska Hollywoodfruar. New Jersey-kärringar med för mycket pengar. Svenska New York-fruar. Östermalsmkärringar. Skånska överklasshaggor.

Jag säger tack, men nej tack. Bollen är hemma, det räcker nu.

Tack för kaffet.

3 kommentarer:

Annelie sa...

Varför måste de alltid uttjata ett koncept till bristningsgränsen innan de ger sig. Suck.

Anonym sa...

Väl rutet..allt är så dumt, så dumt..
jag orkar knappt klaga längre..för jag är en gnällkärring..men måttet är rågat.
(jag säger bara Danska Lisa....)henne skulle jag lätt kunna döda. Men först skulle jag tvinga henne att säga efter mig...

S

Kajsa sa...

Well, personligen ser jag framemot Skånska housewives och svenska hemmafruar i New York (verkar vara alla de andra tillsammans with a twist) och man MÅSTE bara älska the REAL housewives of New York, som har upphöft sandlådetjafs till en konstart. Underbart. Go Ramona!