onsdag 4 maj 2011

Vig som en vessla?

Sitter och slöbläddrar i mitt husorgan Mitt i Kungsholmen när min blick faller på rubriken "Sköterska gned fot mot sitt underliv"

Så spänstigt, tänker jag. Det skulle aldrig jag klara. Om jag inte satt i skräddarställning, förstås.

Sedan tänker jag att det inte är så mycket till nyhet. Jag menar, det är väl ändå lite privat.

Men sedan läser jag vidare Det visar sig att det är en manlig sjuksköterska som visserligen har gnidit foten mot ett underliv, men inte sitt eget utan någon annans. En ung patients närmare bestämt.

Och då är det plötsligt inte lika spänstigt längre.

Men snälla syster...

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Först läste jag "sitter och bläddrar i mitt könsorgan" :)

När jag läste artikeln stod det att sköterskan gnidit sitt könsorgan mot patienters fötter. Men det kanske är det du skriver fast jag fattar det som tvärtom?

Jag är lite trött idag.

Ank sa...

Haha, könsorgan och husorgan, två olika grejor, men ändå bara några bokstäver ifrån varann.

Nu har jag läst igen, och både du och jag har fel (eller rätt) på nåt sätt; Han tog deras fötter och gned mot sitt HUSORGAN. Rätt ska vara rätt! Vilket svin va!
Men hade han gjort det på sig själv hade det varit ganska spänstigt, håll med om det.