torsdag 17 juni 2010

Under eller blunder?

Idag har jag köpt den märkligaste produkt jag skådat sedan den elektriska äggkokaren. Och jag har ännu inte vågat testa den, eftersom jag innerst inne är fullständigt övertygad om att den inte kommer att fungera.

Det är en flaska "Silky Comfort", en sorts silkesspray som sprayas direkt på foten. En kombination av fotdeo och strumpa, som enligt baksidestexten lägger sig som det lövtunnaste lager av silke på huden. Det ska hålla foten fräsch en hel dag, fast man är barfota i dojorna. Eller tjippskodd, som vi säger i Östergötland. Osynliga strumpor in a bottle!!

Vad ska man säga? Kan det funka? Om det gör det, är det ju alldeles fenomenalt. En uppfinning helt i klass med förbrännings-motorn, randig tandkräm, skivat franskbröd och kalasbyxor.

Jag återkommer när jag testat. Det här är spännande, det måste ni hålla med om. Vi står inför gigantiska förändringar.

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Jag hoppas verkligen att det funkar för då ska jag genast införskaffa produkten. Var köper man?

Anonym sa...

Fiffigt! Jag håller tummarna för att den fungerar som den ska..jag köpte "sprayplåster"...hm..den mätte inte riktigt upp till mina förväntningar..mkt konstigt bara.
Men en liten osynlig strumpa i skossan är trevligt. Och nte behöver man tvätta den efter användande..
Det värsta är att funkar den inte så är skon för evigt förstörd...det är ju det..

Sussi

helena sa...

Men testa då! Kan inte sitta här online och vänta i all evighet!