tisdag 22 juni 2010

Försiktig entusiasm.

Jag vet att det finns tusen mer intressanta och viktiga saker att prata om, men jag ville bara lämna en liten delrapport om den osynliga sidenstrumpan i sprayform. Jag undrar om vi inte har en liten succéprodukt här, trots allt...

Jag har visserligen inte utsatt den för några hårdare prövningar, men med tanke på vilken nära döden-upplevelse det normalt kan vara att ta av sig jympadojorna efter en tjippskodd dag, måste jag nog säga att det känns lite, lite bättre med spraystrumpan på.

Bara så ni vet.

5 kommentarer:

Helena sa...

Ser ut som hårspray anno -61, men huvudsaken är ju att det funkar. Tjipp!

Ank sa...

Miss Footspray!

Ank sa...

F´låt, Miss Sprayfoot heter det.

Ank sa...

Alltså en travesti på den gamla hederliga sextiotalssprayen Miss Spraynet, om ni inte fattar vad jag dillar om!

Anonym sa...

Som ett riktigt skavsårsbarn måste jag genast testa.

/Lilla M