söndag 11 april 2010

Tom i bollen.


Sitter här och hänger på bloggen. Sitter ofta här och glor, men det vill sig inte riktigt. Har inget kul att skriva och har inte haft det på ett litet tag.

Det kanske är årstiden, vad vet jag. Känns inte som att det händer så mycket som kvalar in på bloggen just nu. Det blir mest tjat om tv. Jag sitter mycket framför burken om kvällarna. Och man vill ju inte att det här ska bli nån jävla tv-blogg.

En mig mycket närstående person skrev just ett inlägg på Facebook, där han uppmanade alla som inte uppdaterar sina bloggar regelbundet att ta bort dem från nätet. Han tycker att det är deprimerande att se förfallet och tycker inte att hel- eller halvdöda bloggar ska ligga och skräpa i cyberrymden.

Jag kan ha fel, men kanske syftar han bl a på mig. Men jag tänker sannerligen inte ta bort nån blogg. Även om jag så bara uppdaterar en gång om året, så kommer jag aldrig att radera nåt. Varför skulle jag göra det? Den ligger väl bra där den ligger?

Och för övrigt så är jag snart igång igen. Jag vilar mig i skrivform. Det handlar bara om dagar, så är jag på som fan igen.

Och den mig närstående personen kan smickra sig själva med att han i alla fall fick mig att skriva det här. Även om det inte ens var mig han syftade på...

3 kommentarer:

Annelie sa...

Äh, han kan väl bara låta bli att surfa in på de ouppdaterade om han stör sig så. Själv har jag dig på bloggkoll.se, kanske skulle tipsa honom om den funktionen?

Anonym sa...

ständigt detta jävla uppdaterande.
sunt av dig och vila, synd om HAN.
säger åsen bestämt

Ank sa...

I´m not dead, I´m just resting!

Tack flickor för att ni har tålamod med mig. PUSS