tisdag 13 november 2012

Kärlek på gravens rand.

Det ramlar in reklam till mig på nätet. Det är datingbolaget match.com som vill kartlägga singlarna i mitt område åt mig. Vad som menas med mitt område är lite oklart. Kanske min bransch, kanske Kungsholmen, vad vet jag...

Hur som helst, de vill att jag ska berätta vilken ålderkategori av singlar jag är intresserad av och det ska jag göra genom att kryssa i olika små rutor. Alternativen är:
¤ 20-29 år
¤ 30-39 år
¤ 40-49 år
¤ 50+

På nåt konstigt vis upphör alltså den förfinade sökmotorn att fungera efter 50. Allt mök över femtio buntas ihop  i en enda möglig gammelmanshög. Det innebär att om jag, mot förmodan, skulle ge mig ut och kolla efter en kille i min ålder, skulle jag få träff på allt från 50 år och upp till tandlös snusgubbe i hundraårsåldern.

Sugen man blir.

Vill du ha lite kul, gullet?

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha! Skrattar högt! Och är så glad att du är på hugget igen, puss från banér

Anonym sa...

Jag tror du hittat en bild på min pappa! Inte mig emot. Kram Steenen

Annelie sa...

Haha, jag tror jag dör. Bäst jag skyndar mig att hitta nån innan jag hamnar på 50 då!