onsdag 1 juni 2011

Humor.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Mkt roligt!! Undra just vad det är för en som faktiskt verkställt sin idé såhär!? Helt klart en kul person!
Jaha, jag tänker kaffe nu jag!?

S

Ank sa...

Om du tänker kaffe med mig (vilket vore som en dröm) så är jag tyvärr på väg ut på landet. Med mina pulversoppor i en kasse. Jag har anlutit mig till Itrim, var på gym igår för första gången på 15 år (jag var skitnervös innnan och tordes knappt gå in) och har nästan ingen träningsvärk alls idag. Och som sagt, tre veckor med pulversoppor och jag kommer att vara som en sulfid till midsommar! "Vem är hon, den slanka" kommer männen häpet att utropa. Vi hörs i helgen eller i början på veckan. Kram

Anonym sa...

ja, så fruktansvärt kul!!!
Puzz från karlastreet

Anonym sa...

Nej men vad duktigt!!! Go girl! Ja, det kommer onekligen ge ett supersnabbt svar och det är ju precis vad man behöver i början! Fantastiskt att du inte blev ledbruten efter gymandet, det bådar gott. Själv var jag ju nära nog invalidiserad efter första passen...så till den grad att jag gick med gråten i halsen efter ett tag..så jävla ont hade jag!!
Nu ska jag blogga om min dag. Det hände ngt helt oväntat idag. Min mun formade plötsligt ordet JA när jag var beredd på att säga "NEJ"...

Duktig du är!!!

helena sa...

Men vänta nu. Alltså vad är det här för kommentarer? Träning! jag hade tänkt mig nåt i stil med: Ha ha ha. Det här var riktigt kul.

Ank sa...

Ja, Helena, det spårade ur totalt! Itrim-effekten tyvärr.

Men du har rätt som vanligt, först och främst är det superkul.

Anonym sa...

Hörnet älskar't!