tisdag 14 juni 2011

Hmmm, det luktar gott.

Jag tänker på alla udda knasbollar man stöter på. En del tycker själva att de är knasiga och koketterar med det. Jobbar på sin knasiga image. Den sorten tycker jag inte så mycket om.

Sedan har vi knasbollarna som håller på med så kufiga och introverta saker att man inte pallar med dom av den anledningen. Ibland kan man t o m känna sig lite rädd för den sorten.

Och så har vi de små rara knasbollarna, som helt omedvetet och utan insikt om att de är roliga/lätta att driva med, håller på med sitt. Som utan att tveka lägger ut sina snäva intressen på Youtube och helhjärtat och allvarligt berättar hur det ligger till.

Som den här fantastiske lille trinde gossen, som troligen ännu inte vet om att han är bög, men som med all säkerhet kommer att komma ut om några år. Och detta kategoriska uttalande törs jag sätta på pränt efter många års empiriska studier av manliga och kvinnliga intressen.

Se hur seriöst och noggrannt han redovisar sitt specialintresse doftljus.

Jag älskar denne lille man och hoppas innerligt att de är snälla mot honom i skolan.

4 kommentarer:

Chrillo sa...

He is sooooooo gay!

Sen finns de kansbollar som hänger på Youtube och spenderar sin tid med att letar upp klipp som detta...

Ank sa...

Du har sååå rätt, Chrillo! Och den knasbollen heter Dick Lundgren. Det var han som visade mig det. Är det inte ljuvligt?

Chrillo sa...

Fullständigt underbart.

Annelie sa...

Ljuvlig!