tisdag 15 februari 2011

Fina Regina.

Jag har mycket att lära av Regina Lund.

Jag menar, ibland är det väl si och så med självförtroendet. Jag kanske inte känner att jag tillför världssamfundet så himla mycket på dagarna. Jag harvar väl på utan att göra några större avtryck. Försöker hålla mig hel och ren och vara hyfsat trevlig mot dom jag möter.

Men Regina Lund, hon har ett jädrans självförtroende, hon. Hon vet minsann vad hon är värd och vad hon kan tillföra. Hon sprider sitt ljus och sitt evangelium över världen och gör det med glädje.

Och gratis! För henne är det självklart att dela med sig av sitt glädjebudskap helt utan kostnad. Och världen tar emot med öppet sinne.

Så här skriver hon på sin hemsida:

Dear fellow citizens of the Earth

I hereby give you a gift for free hoping to bring more happiness, peace, understanding and forgiveness into your lives.

I give you this gift hoping for us all on this planet to increase our love and understanding for one another. I wish for you all to reach peace in your lives and in the world.

Peace on Earth starts with peace in your own heart.

My gift to you is my audio book, “Nothing but the veil, a conversation in ordinary”. This audio book is free to download and forward and spread all over the world as much as you like. This is my gift to humanity and the Earth.

I send you my words with love and hope for a better planet for us all.


Regina Lund är en fin människa. En god människa.

"Jag kommer med kärlek..."

4 kommentarer:

Anonym sa...

COMPLETELY BONKERS!!!!!


Sussi

Anonym sa...

Det är så man kan spy! Steen

Annelie sa...

Hear hear.

Tack för tipset om att hyra sommarstuga förresten, jag ska definitivt kolla upp det.

Jockeyboy sa...

Hon har ju alltid varit pretensiös så det här är inte särskilt förvånande. Det är nog helt enkelt en in absurdum-tillämpning av " Bara genom att älska sig själv kan man älska andra". Hon är mao så extremt självälskande att hon tror att det är en akt av kärlek att ge mänskligheten sin ljudbok gratis. För övrigt har jag aldrig stått ut med hennes självupptagna "läppande" - något som även hennes skådespelande mor, som verkar vara lika outhärdlig som sin dotter, ägnar sig åt.